پرچم

راهنمای کامل مراقبت و استفاده صحیح از پرچم رومیزی

با انتخاب بهارستان ، شما قدمی در مسیر زیبایی و برندسازی محیط کاری یا شخصی خود برداشته اید. در بهارستان، ما با عشق و دقت، محصولاتی  با کیفیت را به شما ارائه میدهیم. در این مقاله، نکات کلیدی برای ستفاده و مراقبت صحیح از پرچم رومیزی شما را بیان میکنیم تا زیبایی و دوام آن را تضمین کنیم.

بخش های پرچم رومیزی

پرچم رومیزی از سه جزء اصلی تشکیل شده است: پرچم، میله فلزی و کفی. در اینجا، به شما نحوه انتخاب و نصب صحیح هر بخش را  آموزش میدهیم.

نصب پرچم

اطمینان از نصب صحیح پرچم بر روی میله و کفی اهمیت زیادی دارد. برای دیدن ویدئوی آموزشی نصب،اینجا کلیک کنید.

مراقبت و نگهداری

شستشو و نگهداری مناسب پرچم رومیزی به حفظ زیبایی و دوام آن کمک میکند. در صورتی که پرچم شما کثیفی یا غبار گرفت میتوانید با دست و مایع لباسشویی شسته و اتو نمایید دقت کنید در صورتی که پرچم شما ریشه دار است حتما از یک پارچه روی پرچم استفاده کنید که کف اتو با ریشه ها تماس مستقیم نداشت باشد. بهترین راه برای شستشو و اتوی پرچم رومیزی خشکشویی ست چون از مواد مخصوص و اتوی رو کش دار برای شستشو و اتوکاری پرچم شما  استفاده میکنند.

نگهداری از کفی

کفی های سنگی به جزء مواظبت از ضربه نخوردن نیاز به مراقبت خاصی ندارند. برای نگهداری کفی های چوبی و فلزی فقط از تماس با آب و رطوبت جلوگیری فرمایید.

+نکته: در صورتی که میله پرچم کج شده باشد باید پیچ و مهره وسط سنگ که میله به آن وصل شده است را محکم کنید

نتیجه گیری

رعایت این نکات ساده اما مهم در استفاده و مراقبت از پرچم رومیزی شما، نه تنها زیبایی و شکوه آن را حفظ میکند، بلکه به عنوان بخشی از برند و هویت شما، تأثیر مثبتی بر تصویر کلی برند شما خواهد گذاشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *