پرچم

پرچم؛ بلندگوی بی‌صدای برند شما

flag

چرا باید پرچم را به عنوان سفیر برند خود انتخاب کنیم؟

در دنیای پرزرق و برق تبلیغات، پرچم به طور خاموش ولی قدرتمند، حضور چشمگیری دارد. فکر کنید به موقعیتی که در یک همایش بزرگ شرکت کرده‌اید و با دیدن پرچم‌های متعدد برندها، هنوز پایتان به در و دیوار همایش نرسیده، با برند آنها آشنا می‌شوید. این نخستین تاثیری است که برند از خود بر جای می‌گذارد؛ یعنی هویت برند قبل از هر توضیحی فریاد زده شده است.

حضور با قدمت؛ نگاهی به تاریخچه پرچم

پرچم از قدیم‌الایام برافراشته شده، نماینده هویت و ارزش‌های قبایل و ملت‌ها بوده است. در زمان صلح و جنگ، نشان اتحاد و مقاومت به شمار می‌رفته و حالا تنها کاربردش تغییر کرده، ولی اهمیتش همچنان پا برجاست. امروزه، پرچم‌ها به مرزهای سازمانی وارد شده، مفهوم هویت سازمانی را تعریف و تقویت می‌کنند.

دلیل هویت‌بخشی وبرندسازی‌تان با پرچم‌ها

همانگونه که کشورها با پرچم و نام شناخته می‌شوند و تصویر آنها در ذهن باقی می‌ماند، سازمان‌ها نیز با استفاده از پرچم می‌توانند حضور و تاثیر گذاری خود را تقویت کنند. پرچم به سازمان‌ها کمک می‌کند تا برند خود را سریع‌تر و ماندگارتر در ذهن مخاطبان قرار دهند.

زیباسازی فضای کاری با استفاده از پرچم‌ها

با بهره‌گیری از پرچم‌ها در فضای کاری، نه تنها هویت سازمانی می درخشد، بلکه زیبایی و نظم خاصی را نیز به ارمغان می‌آورد. یک پرچم زیبا از جمله پرچم های تشریفات و رومیزی ، می‌تواند به ارتقاء جذابیت دکوراسیون داخلی شما نیز کمک کند.

افزایش قدرت نمایی تبلیغات محیطی

پرچم‌ها، به خصوص پرچم‌های ساحلی و پرچم‌های اهتزاز می‌تواند توجه مخاطب را به سمت شما جلب کند و باعث بیشتر و بهتردیده شدن شما می‌شود.

پرچم‌ها و ایجاد حس همدلی و اتحاد

همانطور که پرچم یک کشور مایه افتخار و اتحاد ملتی است، پرچم سازمانی نیز می‌تواند به تقویت انسجام و روحیه تیمی کمک کرده، به کارکنان حس تعلق خاطر به یک مجموعه‌ی مهم را انتقال دهد.

پرچم در دنیای امروزی تولید محتوا

در عصر دیجیتال و فراگیری شبکه‌های اجتماعی، پرچم‌ها می‌توانند یک عنصر مهم در تصاویر و ویدیوها شده، به محتوای انحصاری و حرفه‌ای برند کمک کنند.

در “تیم بهارستان” با ارائه مشاوره تخصصی در زمینه طراحی و اجرای پرچم‌، شما را در ایجاد یک نماد قدرتمند برای برندتان همراهی می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *